Z życia szkoły

Samolotem do Londynu !

W dniach 3-7 października 2022r. część klasy IVB, IVE, uczennica z klasy IVC oraz uczennica klasy IIA wybrała się na wycieczkę do Londynu.

Pierwszego dnia, po przylocie, poznawaliśmy architekturę Londynu, zwiedzając dzielnice Bermondsey, Southwark, Bankside, w której podziwialiśmy piękno teatru Szekspirowski, oraz Mayfair, gdzie zakończyliśmy nasz dzień zakupami na Oxford Street ćwicząc praktycznie język angielski.

Drugiego dnia odwiedziliśmy stację King’s Cross, gdzie mieliśmy okazję zrobić zdjęcia ze scenografią z serii książek przygód Harrego Pottera, odwiedziliśmy Trafalgar Square, Narodową Galerię, Westminster, gdzie mogliśmy zobaczyć parlament i Big Bena, Narodowe Muzeum Naturalne i Picadilly Circus. Spróbowaliśmy również prawdziwej, chińskiej kuchni w jednej z restauracji w China Town. Dzień zakończyliśmy spacerem po dzielnicy West End i przejażdżką dwupiętrowym autobusem przez Soho.

Trzeciego dnia wycieczki wstaliśmy wcześnie rano by udać się do Westminsteru i zobaczyć zmianę warty strażników króla. Następnie odwiedziliśmy słynną dzielnicę barwnych domów-Notting Hill oraz zwiedziliśmy największy sklep zabawkowy na świecie-Hamleys. Następnymi atrakcjami były rejs po Tamizie oraz słynny diabelski młyn-London Eye, z którego mogliśmy podziwiać panoramę Londynu.

Czwartego dnia, będącym jednocześnie dniem wylotu do Polski zdążyliśmy jeszcze zwiedzić słynną dzielnicę Camden, znaną między innymi dzięki piosenkarce Amy Winehouse oraz odwiedzić Muzeum Brytyjskie, gdzie mogliśmy zobaczyć między innymi mumie i inne artefakty ze starożytnego Egiptu, czy Kamień z Rosetty.

Do domu wróciliśmy z uśmiechami na twarzach, wieloma zdjęciami, niezwykłymi wspomnieniami oraz niepowtarzalnymi doświadczeniami z podróży londyńskim metrem oraz dwupiętrowymi autobusami.

Zobacz też relację na FB

Warsztaty z języka kaszubskiegoPoprzedni
Nowy numer telefonu do pedagoga szk...Następny